Ρίξε κόκκινο στη νύχτα...

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009


Φοβερή νύχτα για τον Ολυμπιακό η 29η Νοεμβρίου. Και πως να μην είναι όταν βγαίνεις νικητής σε δύο δυνατά crash test με τον Παναθηναϊκό. Το φάληρο γέμισε χθές απο νωρίς, με χιλιάδες φίλους του Ολυμπιακού που βρέθηκαν στο Καραϊσκάκη και αργότερα στο ΣΕΦ για να υποστηρίξουν τη μεγάλη τους αγάπη απέναντι στον «αιώνιο» αντίπαλο.




Ποδόσφαιρο
Με μικροεπεισόδια έξω απο το Καραϊσκάκη και με μια ώρα καθυστέρηση ξεκίνησε ο αγώνας ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό για την 12η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League.

Η αλήθεια είναι οτι με τα δείγματα γραφής που είχαν δείξει σε προηγούμενους αγώνες οι δύο ομάδες, περιμέναμε ένα δύσκολο παιχνίδι που ίσως να μην κατέληγε να έχει και νικητή. Ο Ολυμπιακός μέχρι χθές βρισκόταν 2 βαθμούς πίσω απο τον Παναθηναϊκό, είχε χάσει στα Γιάννενα 2 πολύτιμους βαθμούς και σε όλα αυτά είχαν προστεθεί και τα προβλήματα με τους τραυματισμούς σημαντικών παικτών της ομάδας. Απο την άλλη, ο Παναθηναϊκός με κακό ποδόσφαιρο ανα διαστήματα στα παιχνίδια του, αλλά με τα αποτελέσματα υπερ του, είχε την ψυχολογία με το μέρος του.

Ο Ολυμπιακός ξεκίνησε και τελείωσε το παιχνίδι όπως ακριβώς απαιτεί ένα ντέρμπι. Έπαιξε το παιχνίδι που ξέρει, δημιούργησε τις φάσεις που ήθελε και έφτασε στο επιθυμητό αποτέλεσμα με τα δύο γκολ του Μήτρογλου, ο οποίος ξεπέρασε τον εαυτό του και έδωσε την δική του απάντηση για το αν θα πρέπει να βρίσκεται ως τρίτη επιλογή πισω απο τον Ντιόγκο και τον Ντάρμπισιρ.

Αντίθετα ο Παναθηναϊκός βρέθηκε στο Καραϊσκάκη αλλά δεν μπήκε ποτέ μεσα στο παιχνίδι. Οι παίκτες του ήταν μαγκωμένοι, χωρίς συγκέντρωση και παραδόθηκαν στον ρυθμό του αντιπάλου. Ο Κατσουράνη και ο Cisse δεν φάνηκαν πουθενά και η είσοδος του Νίνη άργησε να γίνει ώστε να δώσει το κάτι παραπάνω που αναζητούσε ο Παναθηναϊκός. Στην τελική φαίνεται οτι ποδοσφαιριστές, διοίκηση και προπονητές του Παναθηναϊκού πλήρωσαν το ότι αναλώθηκαν περισσότερο απο όσο θα έπρεπε την προηγούμενη εβδομάδα στις εξαγωνιστικές κόντρες με τον Ολυμπιακό και στις δηλώσεις.

Υ.Γ. Το πιο σωστό πράγμα που άκουσα χθες και που σε βάζει όντως σε σκέψη είναι αυτό που είπε ο καλεσμένος της NET, Βασίλης Χατζηπαναγής. Αν ήταν εκτος τραυματισμών Ντιόγκο και Ντάρμπισιρ ίσως να μην βλέπαμε ποτέ το τι μπορεί να κάνει ένας παίκτης σαν τον Μήτρογλου.


Μπάσκετ


Μετά το ξέφρενο πανηγύρι στο ποδόσφαιρο, σειρά είχε το ντέρμπι ανάμεσα στους «αιώνιους» στο μπάσκετ.

Εδώ θα έλεγα οτι αυτοί που ένιωθαν μαγκωμένοι και επιφυλακτικοί ήταν ο κόσμος του Ολυμπιακού. Τα παράπονα κατά της ομάδας ήταν πολλά μετά την ήττα του στο Βελιγράδι απο την Παρτιζάν. Η εικόνα του Ολυμπιακού δεν ικανοποιούσε κανέναν, καθώς η έλλειψη της ομαδικότητας έδινε άναρχη μορφή στο στυλ του παιχνιδιού.

Στην άλλη πλευρά του παρκέ, ο παλιός γνώριμος Παναθηναϊκός που δεν χρειάζεται και πολλές συστάσεις. Είναι ο πρωταθλητής Ελλάδος και Ευρώπης που πάντα οι αντίπαλοι επιθυμούν να τον νικήσουν. Αυτό και μόνο τα λέει όλα.

Το παιχνίδι όμως δεν θύμιζει τίποτα απο τις προηγούμενες αναμετρήσεις τους. Ο Ολυμπιακός μπήκε απο την αρχή συγκεντρωμένος, γνωρίζοντας οτι η νίκη για εκείνον είναι και ο μόνος δρόμος ώστε να έρθει η ηρεμία. Είδαμε τον Γιαννάκη να απαντάει στα σχέδια του Ομπράντοβιτς. Στην ουσία είδαμε μια πολύ καλή παρτίδα σκάκι. Το σχήμα με τους περιφερειακούς του Παναθηναϊκού δεν φόβισε αυτή τη φορά τον Γιαννάκη και τους παίκτες του που βρήκαν τη λύση και το αντιμετώπισαν με το σχήμα των ψηλών.

Το σημαντικότερο στοιχείο όμως απ’ όλα είναι οτι είδαμε να αλλάζει το σύστημα. Αρχικά ο Ολυμπιακός θέλησε να δώσει και πάλι την μπάλα μέσα στους ψηλούς. Αυτό όμως είναι κάτι που γνωρίζει πολύ καλά ο Ομπράντοβιτς, γι’ αυτό και η άμυνα του Παναθηναϊκού γυρνούσε σε ζώνη ώστε να κλείνουν η διάδρομοι προς το καλάθι.

Οι ερυθρόλευκοι όμως δεν παρέμειναν σε αυτό το κομμάτι, γύρισαν το παιχνίδι τους και η μπάλα βγήκε έξω στην περιφέρεια και τα σημαντικότερα καλάθια μπήκαν απο τα 6,25. Ο Παναθηναϊκός ρίσκαρε με την επιλογή του να γυρίσει σε άμυνα ζώνης και το πλήρωσε καθώς τα 4/4 τρίποντα του Παπαλουκά αποτέλεσαν κινητήριο μοχλό για τους συμπαίκτες του.

Φυσικά η ομάδα του Ολυμπιακού δεν ξεπέρασε τα προβλήματα απο τη μια μέρα στην άλλη. Ούτε περιμένουμε κάτι τέτοιο. Η άμυνα είχε και χθές πολλά κενά καθώς ο Σπανούλης κατάφερε αρκετές φορές με drive να σκοράρει, περνώντας τους παίκτες του Ολυμπιακού σαν σταματημένους. Όμως φάνηκε οτι ο Ολυμπιακός αν θέλει μπορεί να επιβάλει τον δικό του ρυθμό μέσα στο παιχνίδι, μπορεί να χτυπήσει τις αδυναμίες του αντιπάλου του και στην τελική μπορεί ο προπονητής, με το πάθος που έβγαλε στη διαχείριση των συστημάτων, να εμπνεύσει τους παίκτες του ώστε να προσπαθούν για το καλύτερο δυνατό.
READ MORE - Ρίξε κόκκινο στη νύχτα...

Euroleague: Παρτιζάν - Ολυμπιακός

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009


Εντυπωσιακό ξεκίνημα με τραγικό τέλος. Αυτή είναι και η εικόνα που έδειξε ο Ολυμπιακός απέναντι στην Παρτιζάν, που ηττήθηκε δίκαια με 86 – 80, στα πλαίσια της 5ης αγωνιστικής της Euroleague. Λίγη σημασία έχει όμως τη δεδομένη στιγμή η ακριβής ανάλυση του αγώνα, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι υποβιβάζω τη σημαντική νίκη της Παρτιζάν.


Η ουσία για τους ερυθρόλευκους είναι ότι όλη την εβδομάδα ακούγαμε απο τις δηλώσεις του Παναγιώτη Γιαννάκη και του Μίλος Τεόντοσιτς οτι χρειάζεται προσοχή το παιχνίδι και οτι το μυαλό της ομάδας βρίσκεται πρωτίστως στον αγώνα με την Παρτιζάν. Τίποτα απο αυτά όμως δεν τηρήθηκε. Και η συγκέντρωση έλειπε και η ψυχή έλειπε για να καθαρίσει αυτό το παιχνίδι. Γενικά έλειπε το καλό πρόσωπο του Ολυμπιακού.


Και πως να μην είναι κακό το πρόσωπο του Ολυμπιακού όταν η άμυνα της ομάδας βρίσκεται εκτεθειμένη και όταν στην επίθεση δεν υπήρξε ούτε μια συνεργασία των παικτών; Το μόνο που υπήρχε ήταν το προσωπικό ταλέντο κάποιων παικτών κι αυτό κατα διαστήματα, αλλά αυτό δεν αρκεί δυστυχώς για να φτάσει μια ομάδα στην πολυπόθητη νίκη (τουλάχιστον στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού παιχνιδιού).


Κοιτάζοντας μάλιστα και τα στατιστικά το μάτι μου πέφτει κατευθείαν στις ασίστ. Δέκα ασίστ συνολικά είχε η ομάδα του Γιαννάκη απόψε, όταν στο παιχνίδι της Πυλαίας κόντρα στον ΠΑΟΚ για το πρωτάθλημα, μόνο ο Μίλος είχε 13 ασίστ(!). Αυτό σίγουρα κάτι σημαίνει. Κάποιοι πρέπει να προβληματιστούν. Οι παίκτες φάνηκε να μην γνωρίζουν τι να κάνουν μέσα στο γήπεδο. Και βέβαια, όταν η περιφέρεια δεν βρίσκει λύσεις ώστε να τροφοδοτήσει και τους παίκτες κάτω απο το καλάθι τότε η κατάληξη είναι γνωστή.


Αυτό που φαίνεται πάντως, μέσα απο αυτά τα παιχνίδια, είναι οτι η ομάδα δεν μπορεί να προσαρμοστεί στο γρήγορο παιχνίδι. Η άμυνα παρουσιάζει κενά και οι παίκτες δεν έχουν δείξει να μπορούν να τα καλύψουν. Όταν γίνονται γρήγορες επιθέσεις η ομάδα δεν έχει αντίστοιχα και γρήγορες επιστροφές. Και απο τη μια πλευρά είναι λογικό, καθώς ο κορμός αυτής τη ομάδας μέχρι πέρσι έπαιζε με κύριο στοιχείο την άμυνα.


Whos to blame? Νομίζω αυτοί που έχουν την ευθύνη είναι οι ανυπόμονοι. Δηλαδή όλοι. Και παίκτες – που δεν είχαν την υπομονή να παίξουν ομαδικά και να συνεργαστούν – και προπονητής – που δεν φαίνεται να δίνει τα κατάλληλα κίνητρα στους παίκτες του (και σίγουρα το να αφήνεις τον Τσίλντρες εκτός παρκέ για αρκετή ώρα, ενώ είναι ο μόνος παίκτης που κρατάει την ομάδα όρθια, δεν αποτελεί κίνητρο) – αλλά και όλοι εμείς – που ίσως να ζητάμε απο μια ομάδα πολλά πράγματα χωρίς να σκεφτόμαστε αν όντως ταιριάζουν όλα αυτά στο παιχνίδι της. Και είμαι σίγουρη οτι όσοι ζητούσαν πέρσι απο τον Γιαννάκη γρήγορο παιχνίδι μετά απο το σημερινό σίγουρα θα το ξανασκέφτονταν...


Edit: Μόλις διάβασα τις δηλώσεις του προπονητή που με λίγα λόγια λέει οτι ο ρυθμός χάθηκε απο τις συνεχείς διακοπές του αγώνα... Ναι, οκ, δεν λεω χάνεις το ρυθμό σου απο αυτό αλλά όταν έχεις ρυθμο. Όταν δεν έχεις, δεν έχεις και τίποτα να χάσεις...

Καλό είναι να μην βρίσκουμε δικαιολογίες. Ούτε η  απουσία του Παπαλουκά επηρέασε (το πολύ πολύ να έβγαζε καμιά ασίστ παραπάνω, πάντως να αναστήσει την ομάδα λίγο δύσκολο), ούτε οι συνεχείς διακοπές (αν ήταν καλή η ομάδα το πολύ πολύ να έπεφτε η μεγάλη διαφορά).



READ MORE - Euroleague: Παρτιζάν - Ολυμπιακός

Η Ελλάδα πάει... Μουντιάλ!

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009


Πρίν 16 χρόνια χρειάστηκε μόνο ένα γκολ του Νίκου Μαχλά επι της Ρωσίας για να πάει η Εθνική Ελλάδος για πρώτη φορά σε τελικά Μουντιάλ. Σήμερα, 2009, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Με το χρυσό γκολ του Σαλπιγγίδη να εξασφαλίζει την πρόκριση με 1-0 κόντρα στην Ουκρανία, στο επιβλητικό Donbass Arena, το «πειρατικό», με καπετάνιο τον Ότο Ρεχάγκελ, είναι πλέον έτοιμο να σαλπάρει για Νότια Αφρική. 


Η συνταγή ήταν γνωστή απο το παρελθόν, βγαλμένη απο τα γήπεδα της Πορτογαλίας και τον θρίαμβο του 2004. Τι κι αν έχουν αλλάξει πολλά πρόσωπα; Το πνεύμα της νίκης φαίνεται να συντροφεύει τη γαλανόλευκη ομάδα, η οποία δεν το έβαλε κάτω και διέψευσε τις μεγάλες φιλοδοξίες των Ουκρανών, που μιλούσαν για εύκολη νίκη επι του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, κάνοντας τον Σεφτσένκο να δακρύσει στο τέλος του παιχνιδιού.

Οι συνθήκες αυτή τη φορά ήταν δύσκολες και το φορτίο της κριτικής βάραινε τους παίκτες και τον προπονητή, που προσπαθούσαν σε κάθε παιχνίδι να αποδείξουν οτι ο θρίαμβος του 2004 δεν ήταν απλά η επιτομή του θαύματος που κατέληξε να γίνει πραγματικότητα, αλλά υπήρχε και η ομαδική δουλειά και η ελληνική ψυχή που έκαναν έναν ολόκληρο λαό να βγεί στους δρόμους να πανηγυρίσει.

Βέβαια, μετά απο τους απανωτούς τραυματισμούς και την ισοπαλία επι ελληνικού εδάφους ακόμα και ο πιο αισιόδοξος δεν μπορούσε να φανταστεί οτι τελικά η Ελλάδα θα κατόρθωνε να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια και να εξαργυρώσει με την εμφάνιση της το εισιτήριο της πρόκρισης στο Μουντιάλ του 2010.

Σίγουρα πάντως, ο άνθρωπος που φέρει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης αυτών των μεγάλων στιγμών του ελληνικού ποδοσφαίρου δεν είναι άλλος από τον δικό μας Γερμανό, τον Ότο Ρεχάγκελ. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, με το νικηφόρο παιχνίδι έναντι των Ουκρανών συμπλήρωσε 100 συμμετοχές στον πάγκο της Εθνικής και χάρισε στον εαυτό του (αλλά και σε εμάς) το πιο ωραίο δώρο με την πρόκριση. Φυσικά ο Ότο κατά καιρούς επικρίθηκε για ορισμένες αποφάσεις του στην ομάδα, κάποιες από αυτές όχι άδικα, αλλά τελικά κατόρθωσε να μας κάνει να του βγάλουμε για ακόμη μια φορά το καπέλο και το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να δώσουμε το μεγαλύτερο μας χειροκρότημα για όσα κατάφερε.

Η ουσία είναι οτι αυτή η διαδρομή είχε ένα αίσιο τέλος και απο εδώ και πέρα ξεκινάει το νέο ταξίδι της Εθνικής με σημείο εκκίνησης την κλήρωση των ομίλων του Μουντιάλ που θα πραγματοποιηθεί στις 4 Δεκεμβρίου κι όπου η Ελλάδα θα έχει την ευκαιρία να μας δείξει οτι τίποτα δεν γίνεται τυχαία.


Το επόμενο καλοκαίρι, άνθρωποι απο διάφορα σημεία του κόσμου θα στρέψουν το βλέμμα τους στους τηλεοπτικούς δέκτες για να παρακολουθήσουν τη μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διοργάνωση του πλανήτη. Η Εθνική Ελλάδος θα είναι αυτή τη φορά εκεί!

Βίντεο:

READ MORE - Η Ελλάδα πάει... Μουντιάλ!

Best and worst moments

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

 Ένα απο τα πιο ευχάριστα και διασκεδαστικά πράγματα που μπορείς να κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου είναι να φτιάχνεις λίστες. Λίστες για τα τραγούδια που σε έχουν σημαδέψει ή λίστες για τις ταινίες που σε έκαναν να σπαταλήσεις άσκοπα ώρες απο τη ζωή σου. Το θέμα δεν συναντά περιορισμούς.

 Παρακολουθώντας την ταινία «Across the universe» και ακούγοντας τις υπέροχες διασκευές που έχουν κάνει σε κάποια τραγούδια των Beatles, πήρα την αφορμή να φτιάξω μια λίστα με τα πέντε καλύτερα και τα πέντε χειρότερα covers που έχω ακούσει μέχρι στιγμής.

Again and again…

5.  Stereophonics - Best of you:
Το τραγούδι κυκλοφόρησε το 2005 μέσα απο το άλμπουμ των Foo Fighters, Ιn Your Honor. To 2007 διασκευάστηκε απο τους Stereophonics για τις ανάγκες του Radio One Live lounge. Η φωνή του Κelly Jones σε κάνει να ξεχνάς οτι έχεις ακούσει το τραγούδι σε πιο hard εκτέλεση.



4. I am the Walrus - Bono: Το 1967, οι Beatles κυκλοφόρησαν το δίσκο Magical Mystery Tour που περιείχε 6 τραγούδια μέσα στα οποία ήταν και το I am the Walrus. Τον Οκτώβριο του 2007, ο Bono με τη χαρακτηριστική rock χροιά του διασκεύασε το τραγούδι αυτό για τις ανάγκες της ταινίας Across the Universe.



3. The House Of Rising Sun - The Animals: Παραδοσιακό τραγούδι της Αμερικής,  για το οποίο κανείς δεν γνωρίζει πολλά πράγματα. Το 1964 ηχογραφήθηκε η πιο γνωστή και επιτυχημένη έκδοση του τραγουδιού απο το αγγλικό ροκ συγκρότημα, The Animals.




2. Killing Me Softly - Fugees: Πολλοί πιστεύουν οτι η πρώτη εκτέλεση  προήλθε απο την Roberta Flack. Το τραγούδι όμως ερμήνευσε για πρώτη φορά η αμερικανίδα Lori Lieberman, to 1971. Τελευταία και πιο πετυχημένη διασκευή του κομματιού υπήρξε αυτή των Fugees, το 1996, μέσα απο τον δίσκο τους The Score, με την υπέροχη φωνή της Lauryn Hill σε συνδυασμό με το hip hop άκουσμα.


1. Hurt - Johnny Cash: Ένα απο τα καλύτερα cover όλων των εποχών. Ουσιαστικά αυτό το τραγούδι θα έπρεπε να το είχαμε ακούσει εξ' αρχής απο τον "θρύλο" της country, Johnny Cash. Το 1994, πρώτοι οι Nine Inch Nails ηχογράφησαν το Hurt, το οποίο κυκλοφόρησε μέσα απο το άλμπουμ The Downward Spiral. H διασκευή του Johnny Cash όμως το 2002, ένα χρόνο πριν το θάνατό του, μας έκανε να το αγαπήσουμε.





Never again...

O παραπάνω τίτλος τα λέει όλα και επειδή οι συγκεκριμένες διασκευές είναι άκρως απογοητευτικές, οι σύνδεσμοι θεωρούνται περιττοί. Η αλήθεια είναι πως ήθελα όλα να τα στριμώξω κατευθείαν στο #1 αλλά θα ακολουθήσω κι εδώ μια σειρά.

5. Another Brick In The Wall - Korn: Διαφορετικό, παράξενο και καθόλου αγαπημένο το cover των Korn. Καλύτερα να συνεχίσουμε να ακούμε την αρχική εκτέλεση απο τους Pink Floyd.

4. Under the bridge - All Saints: Ποτέ δεν κατάλαβα γιατι έπρεπε ένα τόσο ωραίο τραγούδι να διασκευαστεί απο ένα συγκρότημα που ήταν χειρότερο κι απο τις Spice Girls. O ποπ ήχος και η φωνή της lead singer (o Θεός να την κάνει) σου κλονίζουν το νευρικό σύστημα.

3. Piece of my heart - Faith Hill: H country στα χειρότερά της, το ίδιο και το τραγούδι της Janis Joplin.

2. Take My Breath Away - Jessica Simpson: Το τραγούδι ίσως να είναι και απο τα καλύτερα soundtrack ταινίας. Όσο όμορφα όμως αισθάνεσαι όταν το ακούς απο τους Berlin, τόσο σου γυρίζει το μάτι που τόλμησε η Τζέσικα να το διασκευάσει.

1. Comfortably Numb - Scissor Sisters: Και μόνο οτι χρειάστηκε να ακούσω αυτή τη διασκευή για τις ανάγκες της λίστα νομίζω πως φτάνει. Είναι απο τις χειρότερες διασκευές. Υποφέρεις τόσο πολύ στο άκουσμα σε σημείο να βάζεις τραγούδια του Prince για να συνέλθεις απο το σοκ.

Bonus track για να συνέλθουμε για να κλείσουμε:

READ MORE - Best and worst moments

Η άγνοια είναι ο χειρότερος εχθρός

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009



Λιγότερο απο το 50% των Βρετανών θεωρούν ότι η ανθρώπινη δραστηριότητα είναι υπεύθυνη για την παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη, σύμφωνα με μια ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε για την εφημερίδα των Times και δημοσιεύθηκε το Σάββατο.


Μόνο το 41% δέχεται ως διαπιστωμένο επιστημονικό στοιχείο οτι η παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη οφείλεται και προκαλείται κατα ένα μεγάλο μέρος απο τον άνθρωπο.


Σχεδόν το 1/3 των ερωτηθέντων θεωρεί οτι δεν έχει αποδειχθεί ακόμα αυτή η ταύτιση, ενω το 8% πιστεύει οτι αυτή η θεωρία είναι προπαγάνδα των οικολόγων που προσπαθούν να κατηγορήσουν τον άνθρωπο. Απο την άλλη έχουμε και το 15% των Βρετανών που πιστεύει οτι δεν υπάρχει αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη (!)

Απο την έρευνα προκύπτει επίσης οτι μόνο το 28% των Βρετανών συμφωνεί με την άποψη οτι η κλιματική αλλαγή είναι απο τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος.

Τα συμπεράσματα της ψηφοφορίας απειλούν να υπονομεύσουν τη θέση του βρετανού πρωθυπουργού Γκόρντον Μπράουν στη συνδιάσκεψη του Ο.Η.Ε. τον επόμενο μήνα, που θα πραγματοποιηθεί στην Κοπεγχάγη, όπου οι παγκόσμιοι ηγέτες θα προσπαθήσουν να επεξεργαστούν μια νέα συμφωνία περιορισμού του φαινομένου του θερμοκηπίου.


Η εφημερίδα Times τόνισαν, οτι αυτός ο σκεπτικισμός αντικατοπτρίζει τη δυσκολία που θα έχει η βρετανική κυβέρνηση να πείσει το κοινό να δεχτεί τους υψηλότερους πράσινους φόρους, ώστε να πετύχει η Βρετανία τους δεσμευτικούς στόχους μείωσης των εκπομπών άνθρακα κατά 34%  μέχρι το 2020 και 80% μέχρι το 2050.

Τέλος, περίπου το 53% των ανθρώπων που ερωτήθηκαν εναντιώνονται στην ιδέα της αύξησης του κόστους των αυτοκινήτων ώστε να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να οδηγούν λιγότερο.


(Η ψηφοφορία πραγματοποιήθηκε απο την Populus για τους Times) -  Πηγή: Yahoo

To προσωπικό σχόλιο για τα παραπάνω πηγάζει μέσα απο το βίντεο:


READ MORE - Η άγνοια είναι ο χειρότερος εχθρός

Το εξασθενές χρώμιο τελικά... μας ωφελεί (!)

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009


Κι όμως, το εξασθενές χρώμιο ωφελεί τον ανθρώπινο οργανισμό! Αυτό είναι το νέο στοιχείο που προέκυψε απο έρευνα του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ) και που με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε στο άρθρο της Λίνας Γιάνναρου στην Καθημερινή. Όπως χαρακτηριστικά ανακοίνωσαν, «Η μόνη επικίνδυνη και βλαπτική είσοδος στον οργανισμό είναι η αναπνευστική οδός. 

Συγκεκριμένα, στο πόσιμο νερό και στη διατροφή, το εξασθενές χρώμιο μετατρέπεται από το γαστρεντερικό σύστημα σχεδόν ακαριαία και εξ ολοκλήρου σε τρισθενές χρώμιο, το οποίο σε χαμηλές ποσότητες είναι ωφέλιμο για την ανθρώπινη υγεία και συνεπώς παύει να είναι τοξικό».


Βέβαια το συγκεκριμένο Ινστιτούτο πριν απο ένα χρόνο και συγκεκριμένα το Φεβρουάριο του 2008, είχε δώσει στο φως της δημοσιότητας μια άλλη μελέτη, όπου καταγράφονταν συγκεντρώσεις που ξεπερνούσαν τα 100 μικρογραμμάρια εξασθενούς χρωμίου ανά λίτρο νερού και η οποία μελέτη έδειχνε την καταστροφή των υπόγειων υδάτων της ευρύτερης περιοχής της λεκάνης του Ασωπού από επικίνδυνα τοξικά, όπως εξασθενές χρώμιο και άλλες καρκινογόνες ουσίες.


Τώρα πως οι καρκινογόνες ουσίες μέσα σε ένα χρόνο έγιναν ωφέλιμες για τον ανθρώπινο οργανισμό, και να μας διαβεβαιώνουν κιόλας οτι δεν κινδυνεύουμε αν αυτές οι ουσίες περιέχονται στην τροφή ή το νερό που καταναλώνουμε, δεν ξέρω.


Αυτό όμως που ξέρω είναι οτι  η συγκεκριμένη ουσία έχει καταχωρηθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας στις καρκινογόνες για τον άνθρωπο ουσίες, ότι η ευρωπαϊκή κοινότητα προσανατολίζεται στη θέσπιση ορίων για την παρουσία της στο πόσιμο νερό και εμείς για ακόμη μια φορά πρωτοτυπούμε και πάμε αντίθετα βγάζοντας παράδοξες έρευνες.


Καλά θα κάνει λοιπόν το κράτος να περιορίσει τις πελατειακές σχέσεις που έχει με τις βιομηχανίες και ειδικά όταν απειλείται η ζωή των πολιτών του. Η απόκρυψη των στοιχείων και η παραπληροφόρηση του κοινού δεν οδηγεί πουθενά. Με αυτή τη «νέα μελέτη» δεν καθησυχάζει (όπως θα ήθελε) το κοινό, αντιθέτως μας λέει κατάμουτρα οτι μας θεωρεί χαζούς!


Το επόμενο βήμα, λοιπόν, ποιό θα είναι «κύριοι»? Διαφήμιση που θα μας ενημερώνει οτι το εξασθενές χρώμιο μεγαλώνει μεγαλώνει γερά παιδιά..
READ MORE - Το εξασθενές χρώμιο τελικά... μας ωφελεί (!)