Η άγνοια είναι ο χειρότερος εχθρός

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2009



Λιγότερο απο το 50% των Βρετανών θεωρούν ότι η ανθρώπινη δραστηριότητα είναι υπεύθυνη για την παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη, σύμφωνα με μια ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε για την εφημερίδα των Times και δημοσιεύθηκε το Σάββατο.


Μόνο το 41% δέχεται ως διαπιστωμένο επιστημονικό στοιχείο οτι η παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη οφείλεται και προκαλείται κατα ένα μεγάλο μέρος απο τον άνθρωπο.


Σχεδόν το 1/3 των ερωτηθέντων θεωρεί οτι δεν έχει αποδειχθεί ακόμα αυτή η ταύτιση, ενω το 8% πιστεύει οτι αυτή η θεωρία είναι προπαγάνδα των οικολόγων που προσπαθούν να κατηγορήσουν τον άνθρωπο. Απο την άλλη έχουμε και το 15% των Βρετανών που πιστεύει οτι δεν υπάρχει αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη (!)

Απο την έρευνα προκύπτει επίσης οτι μόνο το 28% των Βρετανών συμφωνεί με την άποψη οτι η κλιματική αλλαγή είναι απο τα σοβαρότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος.

Τα συμπεράσματα της ψηφοφορίας απειλούν να υπονομεύσουν τη θέση του βρετανού πρωθυπουργού Γκόρντον Μπράουν στη συνδιάσκεψη του Ο.Η.Ε. τον επόμενο μήνα, που θα πραγματοποιηθεί στην Κοπεγχάγη, όπου οι παγκόσμιοι ηγέτες θα προσπαθήσουν να επεξεργαστούν μια νέα συμφωνία περιορισμού του φαινομένου του θερμοκηπίου.


Η εφημερίδα Times τόνισαν, οτι αυτός ο σκεπτικισμός αντικατοπτρίζει τη δυσκολία που θα έχει η βρετανική κυβέρνηση να πείσει το κοινό να δεχτεί τους υψηλότερους πράσινους φόρους, ώστε να πετύχει η Βρετανία τους δεσμευτικούς στόχους μείωσης των εκπομπών άνθρακα κατά 34%  μέχρι το 2020 και 80% μέχρι το 2050.

Τέλος, περίπου το 53% των ανθρώπων που ερωτήθηκαν εναντιώνονται στην ιδέα της αύξησης του κόστους των αυτοκινήτων ώστε να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να οδηγούν λιγότερο.


(Η ψηφοφορία πραγματοποιήθηκε απο την Populus για τους Times) -  Πηγή: Yahoo

To προσωπικό σχόλιο για τα παραπάνω πηγάζει μέσα απο το βίντεο:


READ MORE - Η άγνοια είναι ο χειρότερος εχθρός

Το εξασθενές χρώμιο τελικά... μας ωφελεί (!)

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009


Κι όμως, το εξασθενές χρώμιο ωφελεί τον ανθρώπινο οργανισμό! Αυτό είναι το νέο στοιχείο που προέκυψε απο έρευνα του Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ) και που με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε στο άρθρο της Λίνας Γιάνναρου στην Καθημερινή. Όπως χαρακτηριστικά ανακοίνωσαν, «Η μόνη επικίνδυνη και βλαπτική είσοδος στον οργανισμό είναι η αναπνευστική οδός. 

Συγκεκριμένα, στο πόσιμο νερό και στη διατροφή, το εξασθενές χρώμιο μετατρέπεται από το γαστρεντερικό σύστημα σχεδόν ακαριαία και εξ ολοκλήρου σε τρισθενές χρώμιο, το οποίο σε χαμηλές ποσότητες είναι ωφέλιμο για την ανθρώπινη υγεία και συνεπώς παύει να είναι τοξικό».


Βέβαια το συγκεκριμένο Ινστιτούτο πριν απο ένα χρόνο και συγκεκριμένα το Φεβρουάριο του 2008, είχε δώσει στο φως της δημοσιότητας μια άλλη μελέτη, όπου καταγράφονταν συγκεντρώσεις που ξεπερνούσαν τα 100 μικρογραμμάρια εξασθενούς χρωμίου ανά λίτρο νερού και η οποία μελέτη έδειχνε την καταστροφή των υπόγειων υδάτων της ευρύτερης περιοχής της λεκάνης του Ασωπού από επικίνδυνα τοξικά, όπως εξασθενές χρώμιο και άλλες καρκινογόνες ουσίες.


Τώρα πως οι καρκινογόνες ουσίες μέσα σε ένα χρόνο έγιναν ωφέλιμες για τον ανθρώπινο οργανισμό, και να μας διαβεβαιώνουν κιόλας οτι δεν κινδυνεύουμε αν αυτές οι ουσίες περιέχονται στην τροφή ή το νερό που καταναλώνουμε, δεν ξέρω.


Αυτό όμως που ξέρω είναι οτι  η συγκεκριμένη ουσία έχει καταχωρηθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας στις καρκινογόνες για τον άνθρωπο ουσίες, ότι η ευρωπαϊκή κοινότητα προσανατολίζεται στη θέσπιση ορίων για την παρουσία της στο πόσιμο νερό και εμείς για ακόμη μια φορά πρωτοτυπούμε και πάμε αντίθετα βγάζοντας παράδοξες έρευνες.


Καλά θα κάνει λοιπόν το κράτος να περιορίσει τις πελατειακές σχέσεις που έχει με τις βιομηχανίες και ειδικά όταν απειλείται η ζωή των πολιτών του. Η απόκρυψη των στοιχείων και η παραπληροφόρηση του κοινού δεν οδηγεί πουθενά. Με αυτή τη «νέα μελέτη» δεν καθησυχάζει (όπως θα ήθελε) το κοινό, αντιθέτως μας λέει κατάμουτρα οτι μας θεωρεί χαζούς!


Το επόμενο βήμα, λοιπόν, ποιό θα είναι «κύριοι»? Διαφήμιση που θα μας ενημερώνει οτι το εξασθενές χρώμιο μεγαλώνει μεγαλώνει γερά παιδιά..
READ MORE - Το εξασθενές χρώμιο τελικά... μας ωφελεί (!)

Ηθικά Διλήμματα: Ανάλυση case της Web Solutions στα πλαίσια του μαθήματος «Επιχειρηματική Ηθική & Υπευθυνότητα»

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Τα εμπλεκόμενα πρόσωπα
Ο Ν...
  • Μεσαίο διευθυντικό στέλεχος που σε ένα μήνα θα του ανατεθεί η Γενική Διεύθυνση της εταιρείας.
  • Ακέραιος άνθρωπος, δίκαιος και αφοσιωμένος στην εταιρεία
  • «Πρεσβευτής» των αξιών της εταιρείας και με την αποδοχή των συναδέλφων, της ηγεσίας της εταιρίας αλλά και του ευρύτερου κλάδου.
Η Α...
  • Έχει γίνει πρόσφατα μητέρα και έχει κάνει χρήση της άδειας μητρότητας.
  • Χρησιμοποιεί το πρόγραμμα «work-life balance» και εργάζεται λιγότερες ώρες την ημέρα και καθόλου την Παρασκευή (το πρόγραμμα ισχύει για 3 μήνες).
  • Είναι εξαιρετικά δυναμική και καλή στη δουλειά της. Κάθε χρόνο επιβραβεύεται για τις επιδόσεις της με bonus αλλά και επαινετικές αναφορές απο την ηγεσία της εταιρείας.
Ο Χ...
  • Νέο στέλεχος, απο άλλη εταιρεία, που προορίζεται για να αντικαταστήσει ως διευθυντής του τμήματος τον Ν. όταν θα αναλάβει τη Γενική διεύθυνση.
  • Προέρχεται απο άλλη εταιρική κουλτούρα και οι προσωπικές του αξίες δεν συνδυάζονται με αυτές της Web Solutions, ωστόσο είναι πολύ αποτελεσματικός.
  • Αξιοποιεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με την Α. για να υποσκάψει τον Ν.

Παρουσίαση κατάστασης
Η Web Solutions είναι μια ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των νέων τεχνολογιών. Την περίοδο αυτή βρίσκεται σε μια ιδιαίτερα δύσκολη θέση. Οι πωλήσεις του τελευταίου τριμήνου δείχνουν πτωτική πορεία και η ηγεσία της εταιρείας ζητάει απο τους εργαζόμενους να εντείνουν τις προσπάθειες τους για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.

Οι εργαζόμενοι αρχίζουν να δυσφορούν για τη μειωμένη συμμετοχή της Α. Αναγνωρίζουν οτι η Α. εργάζεται πάντα αποδοτικά και φιλότιμα, όμως αυτή η αναγνώριση αρχίζει να υποχωρεί κάτω απο αυτές τις συνθήκες. Πιέζουν για να επανέλθει η Α. κανονικά στα καθήκοντά της και ορισμένοι έχουν αρχίσει να λένε ότι «όποιος δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα, ας καθίσει καλύτερα στο σπίτι του». Με αυτή τη λογική συμφωνεί και ο Χ. του οποίου η πρόταση είναι: «είτε η Α. επανέρχεται σε πλήρες και αυξημένο ωράριο είτε απολύεται. Η εταιρεία δεν μπορεί να ρισκάρει το μέλλον της και το μέλλον των υπόλοιπων εργαζομένων».

Διλήμματα του Ν.
Ο Ν. είναι διευθυντής του τμήματος της εταιρείας Web Solutions και προορίζεται για τη θέση του Γενικού Διευθυντή. Απο την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί προκύπτουν τα εξής διλήμματα για εκείνον:
  • N. ζητάει απο την Α. να αρνηθεί τα δικαιώματά που της προσφέρει το πρόγραμμα «work-life balance», αντιβαίνοντας στην εταιρική κουλτούρα?
  • Αν η Α. δεν αρνηθεί των δικαιωμάτων της, την απολύει?
  • Ο Ν. μπορεί να ζητήσει απο το Δ.Σ. της εταιρείας την αναστολή του προγράμματος «work-life balance», ώστε να αντιμετωπιστεί η κρίση?
  • Ο Ν. έρχεται σε αντιπαράθεση με τον Χ? (στην ουσία είναι αντιπαράθεση των διαφορετικών εταιρικών κουλτουρών).
Πρόβλημα και συμπτώματα
Πρόβλημα: μείωση των πωλήσεων του τελευταίου τριμήνου και η διαφορά εταιρικής κουλτούρας.
Συμπτώματα: Δυσφορία των εργαζόμενων λόγω πίεσης, που επιτείνεται απο τη δικαιολογημένη απουσία της Α. Επίσης η παρουσία μιας διαφορετικής εταιρικής κουλτούρας μέσω του Χ. που βρίσκει στήριξη μέσα στη Web Solutions. Οι εργαζόμενοι αρχίζουν να διχάζονται.

Προτάσεις για επίλυση των προβλημάτων μέσα απο φιλοσοφικές θεωρίες
Οι παρακάτω μέθοδοι συμβαδίζουν με θεωρίες του Sun Tzu απο την Τέχνη του πολέμου:

«Θεωρήστε τους στρατιώτες σας ως παιδιά σας και θα σας ακολουθήσουν στις βαθύτερες κοιλάδες».

  • Η Α. θα παραμείνει στο πρόγραμμα «Life – Work Balance» για τους επόμενους 3 μήνες όπως ορίζει εξ αρχής η εταιρία.
  • Η εταιρεία θα προωθήσει πρόγραμμα όπου κάθε εργαζόμενος του τμήματος θα έχει μια ημέρα (την εβδομάδα) ημιαπασχόλησης και παράλληλης εργασίας απο το σπίτι, γεγονός που θα λειτουργήσει θετικά ως προς την ψυχολογία τους ξέροντας οτι μπορούν να έχουν και οι ίδιοι κάποια δικαιώματα απο το πρόγραμμα «Work-life balance».
  • Εβδομαδιαία ή μηνιαία (ανάλογα με την περίσταση) βιωματικά τεστ πάνω στα θέματα της εταιρείας, όπου η καλύτερη και πιο αποτελεσματική πρόταση θα επιβραβεύεται.
  • Ενθάρρυνση και επιβράβευση των προσπαθειών των εργαζόμενων και ευκαιρίες προαγωγής και      αναβάθμισης, ώστε οι εργαζόμενοι να έχουν πίστη στις δυνατότητές τους και να αναλαμβάνουν σημαντικότερες προκλήσεις.

«Ανάγκασέ τον να αποκαλυφθεί ώστε να αποκαλυφθούν και τα τρωτά του σημεία»

  • Οι εργαζόμενοι θα γίνουν μέρος της λύσης. Θα δημιουργηθεί τμήμα ώστε να μπορούν να εκφράζουν απόψεις, ιδέες, λύσεις για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και με αυτή τη λογική θα μπορέσουν να βάλουν τον εαυτό τους στη θέση της Α. Έτσι θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε καλύτερα και τις απόψεις του Χ. που προέρχεται απο διαφορετική κουλτούρα.

«Ο έξυπνος πολεμιστής επιβάλλει τη θέλησή του στον αντίπαλο, αλλά δεν επιτρέπει στον αντίπαλο να επιβληθεί σε εκείνον»

  • Ο Χ. φαίνεται να συμβαδίζει με τη θεωρία του Μακιαβέλι όπου τα μέσα που χρησιμοποιεί είναι καθαρά για ωφελιμιστικούς σκοπούς. Μια πρώτη προσέγγιση από εμάς (τον Ν.) είναι να προσπαθήσουμε μέσα απο τον τρόπο που εργαζόμαστε, ως ομάδα με τους υπαλλήλους του τμήματος μας, να περάσουμε και σε εκείνον την νοοτροπία και τις αξίες της εταιρείας, στην οποία αποτελεί σημαντικό μέρος.

«Εάν ο αντίπαλος τυγχάνει ξεκούρασης, αφαιρέστε του το πλεονέκτημα»

  • Αν δούμε ξεκάθαρα ότι η συμπεριφορά του Χ. δεν είναι συνεργάσιμη αλλά συνεχίζει να δείχνει την ίδια επιθετικότητα και να χρησιμοποιεί διάφορα μέσα για να επιτύχει τους στόχους του, τότε με το πρόσχημα της επιβράβευσης θα του ανατεθεί σημαντικότερη και περισσότερη δουλειά ώστε να λειτουργήσει κάτω από πίεση. 

Επιμέλεια: Δήμητρα Αδάμ, Λίνα Λιακοπούλου, Άννα Ράτη
READ MORE - Ηθικά Διλήμματα: Ανάλυση case της Web Solutions στα πλαίσια του μαθήματος «Επιχειρηματική Ηθική & Υπευθυνότητα»

Ανάλυση της περίπτωσης του Ασωπού στα πλαίσια του μαθήματος «Επιχειρησιακή Ηθική & Υπευθυνότητα»

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

   Ο Ασωπός στη μυθολογία ήταν ένας ποτάμιος θεός, γιος του Ουρανού και της Τυφίος, πατέρας της Αίγινας. Το όνομά του έχει δοθεί σε πολλά ποτάμια στην Ελλάδα. Ο Ασωπός ποταμός πηγάζει από τον Ελιώνα και τον Κιθαιρώνα, διασχίσει τη Βοιωτία και την Αττική και συγκεκριμένα το Συκάμινο, τον Ωρωπό, το Σχηματάρι και τα Οινόφυτα σχηματίζοντας συχνά μικρούς καταρράκτες, ενώ εκβάλλει στον Ευβοϊκό Κόλπο. Ο ποταμός τα τελευταία χρόνια έχει μολυνθεί από τα ακατέργαστα λύματα που διοχετεύουν οι βιομηχανίες που βρίσκονται στην περιοχή. Το 2004, τα νερά του ποταμού μετρήθηκαν να περιέχουν σε μεγάλες ποσότητες μια επικίνδυνη καρκινογόνο ουσία, το εξασθενές χρώμιο. 

   Η ιστορία ξεκινάει πριν από τέσσερις δεκαετίες. Το 1969, στα χρόνια της Δικτατορίας ένα Προεδρικό Διάταγμα ορίζει τρεις περιοχές ανάπτυξης βιομηχανιών κοντά στα Οινόφυτα. Προέβλεπε την κατασκευή ενός αγωγού λυμάτων που θα έριχνε τα λύματα στον ποταμό Ασωπό λίγο παρακάτω, παρακάμπτοντας την κοινότητα των Οινοφύτων. Αυτός ο αγωγός δεν κατασκευάστηκε ποτέ. 

Δέκα χρόνια αργότερα, το 1979, με μια νομαρχιακή απόφαση οι βιομηχανίες που στο μεταξύ είχαν ξεχειλίσει έξω από τις ορισμένες βιομηχανικές ζώνες επετράπη να ρίχνουν τα απόβλητά τους στον Ασωπό όπως θέλουν, όπου θέλουν με μία προϋπόθεση: να μην περιέχουν μεγάλες συγκεντρώσεις χρωμίου. Αλλά από το 1979, καμία αρχή, κανείς, ποτέ δεν έλεγξε αν τα νερά του Ασωπού περιέχουν ή δεν περιέχουν χρώμιο, ως πρόσφατα. Το χωροταξικό σχέδιο της Χούντας, προέβλεψε για πρώτη φορά, την χρήση του Ασωπού ως αγωγού λυμάτων για τις βιομηχανίες που επρόκειτο να εγκατασταθούν εδώ. Το 1979, η άναρχη ανάπτυξη της βιομηχανίας είχε ήδη δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα στο ποτάμι.    

Έτσι λοιπόν, η βιομηχανική ζώνη των Οινοφύτων αναπτύσσεται εδώ και σαράντα χρόνια. Οι κάτοικοι παραπονούνται ότι όλα αυτά τα χρόνια, η βιομηχανία δεν επεξεργαζόταν τα λύματά της, όπως απαιτεί ο νόμος αλλά και οι εκπρόσωποι του νόμου απέφευγαν να κάνουν τους νόμιμους ελέγχους για την εκπομπή τοξικών ρύπων.

 Video 
   





Η εμπλοκή της ΕΛΦΙΚΟ Α.Ε.Ε. στη μόλυνση του Ασωπού
Παρουσίαση της εταιρίας

Η εταιρεία "ΕΛΦΙΚΟ" Ανώνυμη Εμποροβιομηχανική Εταιρεία, ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 1973 και έχει την έδρα της στο Σχηματάρι Βοιωτίας. Η εταιρεία από την αρχή της ιδρύσεώς της ασχολείται με την παραγωγή και επεξεργασία βαμβακερών και συνθετικών υφασμάτων, ενώ το 1976 επεκτείνει την δραστηριότητά της στον τομέα βαφής και εξευγενισμού των υφασμάτων. Εντάσσεται στον ευρύτερο κλάδο της Κλωστοϋφαντουργίας και είναι μία από τις ηγέτιδες εταιρείες του. Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της επιχείρησης ορίστηκε στις 23-6-09 ο Γεώργιος Κ. Κουλουλίας .

Κατηγορίες που βαραίνουν την ΕΛΦΙΚΟ
  • Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ: Περιβαλλοντικοί έλεγχοι που πραγματοποιήθηκαν το δίαστημα Νοέμβριος Δεκέμβριος 2007  σε ευρύτερες μονάδες της περιοχής του Ασωπού.
  • Πρόστιμο: 10.000 ευρώ απο το Νομάρχη Βοιωτίας
  • Κατηγορία: Η εταιρεία χρησιμοποίησε για τις βιομηχανικές της ανάγκες νερό απο τρεις γεωτρήσεις, χωρίς να διαθέτει τις προβλεπόμενες άδειες για τη χρήση νερού, όπως αυτό απαιτείται απο τις σχετικές νομοθετικές διατάξεις των Νόμων 3199/2003 (ΦΕΚ 137/Α/05-06-2003) και Ν. 1739/1987 (ΦΕΚ Α' 201/19-11-1987).

Ώς εξωτερικοί σύμβουλοι της ΕΛΦΙΚΟ Α.Ε.Ε. θα προτείναμε τις εξής θέσεις ώστε να καταφέρουμε win – win λύσεις για την ενίσχυση του κύρους της εταιρείας αλλά και την ουσιαστική αντιμετώπιση του προβλήματος:
  • Τακτοποίηση της οικονομικής εκκρεμότητας προς το κράτος.
  • Απόκτηση της απαιτούμενης άδειας με τη συνδρομή της αρμόδιας αρχής, ώστε να ξεπεραστεί η χρονοβόρα γραφειοκρατία.
  • Αναγνώριση της ύπαρξης του προβλήματος και δραστηριοποίηση της εταιρείας στην κατεύθυνση ευαισθητοποίησης και των άλλων εταιρειών. Γι'αυτό το λόγο θα γίνει η πρόταση να χρηματοδοτηθεί απο την πλευρά της εταιρείας ένα μέρος της προσπάθειας καθαρισμού του Ασωπού.
  • Επικοινωνία και συνεργασία με το Ινστιτούτο Αειφόρου Ανάπτυξης και Πολιτισμού
  • Ανάρτηση των εξελίξεων του ζητήματος που έχει προκύψει στο επίσημο δικτυακό site της εταιρείας ώστε να υπάρχει ενημέρωση των μετόχων της.
  • Κοινοποίηση των έργων εξοικονόμησης ενέργειας που έχουν γίνει στην εταιρεία, όπως για παράδειγμα, η ανάκτηση θερμότητας απο τα απορριπτόμενα θερμά υγρά απόβλητα των βαφικών μηχανών, γεγονός που δείχνει οτι η εταιρεία επεξεργάζεται τα υγρά απόβλητα προς όφελός της.
  • Η εταιρεία δεν κατηγορήθηκε για τη μόλυνση του ποταμού με υγρά απόβλητα, αλλά για τις παράνομες γεωτρήσεις.
  • Θα πρέπει επίσης να λάβει άμεσα μέτρα για τους εργαζόμενους που εκτίθενται στο εξασθενές χρώμιο, στο γενικότερο πλαίσιο φροντίδας των υγειονομικών συνθηκών.
  • Τέλος, μπορεί να προτείνει σε συνεργασία με τις υπόλοιπες βιομηχανίες να δημιουργηθεί μια κεντρική μονάδα προεπεξεργασίας και σταθεροποίησης των τοξικών βιομηχανικών αποβλήτων. Και προτείνεται συνεργασία διότι είναι μεγάλη η ποικιλία των τοξικών αποβλήτων και οι πολύ μικρές βιομηχανίες αδυνατούν να κάνουν ολοκληρωμένη επεξεργασία των αποβλήτων τους λόγω κόστους.

Επιμέλεια: Δήμητρα Αδάμ, Λίνα Λιακοπούλου, Άννα Ράτη

READ MORE - Ανάλυση της περίπτωσης του Ασωπού στα πλαίσια του μαθήματος «Επιχειρησιακή Ηθική & Υπευθυνότητα»

Απλά ο καλύτερος!

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

READ MORE - Απλά ο καλύτερος!

Απο το κρύο στο ζεστό...

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009


Με σκωτσέζικο ντους θα μπορούσε να παρομοιαστεί ο αγώνας του Ολυμπιακού, καθώς οι ερυθρόλευκοι με δυσκολία και στο τελευταίο πεντάλεπτο κατάφεραν να σπάσουν την αντίσταση του Αμαρουσίου και να πάρουν τη δεύτερη νίκη στο πρωτάθλημα με 86 – 77.


Με τον Σοφοκλή Σχορτσιανίτη στην αρχική πεντάδα του Ολυμπιακού και όλες τις επιθέσεις να καταλήγουν στα χέρια του και να μετουσιώνονται σε καλάθια, οι γηπεδούχοι κατάφεραν απο νωρίς να προηγηθούν με 10-4. Η διαφορά έφτασε και στο +10 μετά απο ένα σερί πόντων του Τζός Τσίλντρες, γεγονός που έδειχνε οτι ο αγώνας θα κυλούσε χαλάρά για τους ερυθρόλευκους.


Όμως οι φιλοξενούμενοι, παρα τις ελλείψεις και τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν, έδειξαν οτι κάθε άλλο παρα εύκολος αντίπαλος θα είναι για την ομάδα του Πειραιά. Με την είσοδο των Μαυροειδή και Μιλόσεβιτς στο παρκέ, η ομάδα του Μπαρτζώκα με προσπάθειες κοντά στο καλάθι κατάφερε να μειώσει τη διαφορά λίγο πριν απο τη λήξη του ημιχρόνου.


Στο τρίτο δεκάλεπτο το Μαρούσι συνέχισε να ανεβάζει το ρυθμό του και να μειώνει τη διαφορά στους 3 πόντους (40-37) όμως με ένα σερί 8-0 οι ερυθρόλευκοι απέκτησαν και πάλι διψήφιο προβάδισμα (48-37) απέναντι στην ομάδα των «βορείων προαστείων».


Η τελευταία περίοδος ήταν και η πιο συναρπαστική της αναμέτρησης με τους φιλοξενούμενους να κάνουν στο ξεκίνημα ένα σερί 8-0, μηδενίζοντας τη διαφορά και ξεκινόντας ουσιαστικά το παιχνίδι απο την αρχή (66-66). Ο Λίνας Κλέιζα όμως δήλωσε και πάλι παρών και με τη βοήθεια του Παναγιώτη Βασιλόπουλου διαμόρφωσαν το 76-68 τέσσερα λεπτά πριν απο το τέλος. Απο αυτό το σημείο και ύστερα οι παίκτες του Αμαρουσίου δεν είχαν τη δύναμη να γυρίσουν το παιχνίδι και το σκορ διαμορφώθηκε στο τελικό 86-77.
READ MORE - Απο το κρύο στο ζεστό...