Το άρλεκιν του 2012

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012


Δεν είχα ποτέ σκοπό να κάνω κριτική σε βιβλίο. Αλλά το συγκεκριμένο είναι από τα πιο αστεία (με τον όρο του γελοίου) βιβλία που έχω διαβάσει και που όταν άκουσα ότι πουλάει σαν τρελό, με αποτέλεσμα να έχει γίνει πρώτο σε παγκόσμιες πωλήσεις, μου έπεσαν τα μαλλιά. Έτσι έχουμε και λέμε:



Ένα ωραίο απόγευμα αφού είμαι σπίτι και συζητάμε με μια φίλη μου για βιβλία, γίνεται αναφορά στο best seller του 2012 που δεν είναι άλλο από το Fifty Shades of Grey και που γράφτηκε από μια ξαναμμένη νοικοκυρά της Αγγλίας. Καμία από τις δύο μας δεν το έχει διαβάσει. Ξέρουμε μόνο περιληπτικά ότι η ιστορία περιλαμβάνει σαδομαζοχιστικά κόλπα και έχω ακούσει από την πλευρά μου ότι το βιβλίο είναι μια πατάτα. Στο τελευταίο δεν έχουν άδικο. Αφού σκέφτομαι πως δεν πρόκειται να σπαταλήσω το χρόνο μου με αηδίες το κλείνουμε εκεί το θέμα. Έλα όμως που σκέφτομαι ότι αν δεν το διαβάσω η ίδια πως θα το κρίνω. Έτσι κι αλλιώς έχω διαβάσει σε μικρότερη ηλικία άρλεκιν. Υπάρχει περίπτωση να έχει γραφτεί κάτι πιο γελοίο; Ναι υπάρχει!

Φυσικά δεν έκανα τον κόπο να αγοράσω την τριλογία. Ας πούμε ότι κάποιος μου τη «δάνεισε».  Αρχίζω και το ξεφυλλίζω. Το βιβλίο που έχω στα χέρια μου είναι στα Αγγλικά. Γαμώτο, χάνω τα καλύτερα στη μετάφραση,  σκέφτομαι, τύπου -«Άγγιξε το φουσκωμένο του ανδρισμό»- που είχα διαβάσει κάποτε στα άρλεκιν. Η αρχή του βαρετή. Ο πλούσιος και η φοιτήτρια. Τι κλισέ! Ο σαδομαζό και η παρθένα. Κι όλα αυτά τα εμπνεύστηκε από 3 ταινίες twilight. Έχει μεγάλο πρόβλημα η γυναίκα, μεταξύ μας. Εκεί που όλοι μας βλέπαμε Βαμπίρ, εκείνη φανταζόταν τον τηγανοκέφαλο Edward Cullen να δένει τη Bella με χειροπέδες και να της σκάει μπατσάκια στα κωλομέρια(!)

Με τα πολλά, το όλο kinky θέμα ξεκινάει μετά από κεφάλαια βαρεμάρας και ναι είναι τόσο απογοητευτικό όσο το περιμένεις. Επίσης αν δεν είσαι γνώστης των σαδομαζοχιστικών εργαλείων (συγχωρέστε με αλλά δεν το κατέχω) ανοίγεις κι ένα Wikipedia παράλληλα και αρχίζεις έρευνα. Αυτό ήταν και το πιο κουραστικό μέρος και μου κόστισε κάποιες ώρες παραπάνω από τη ζωή μου. Κάπως έτσι βγαίνει το πρώτο βιβλίο. Στο δεύτερο εσύ, ο αναγνώστης, έχεις γίνει expert αλλά η ιστορία αντί να γίνεται καλύτερη χειροτερεύει. Spoiler alert: Εδώ, αντί για λυκάνθρωπους και βαμπίρια να τους κυνηγούν, έχουμε πρώην submissive-γυναίκες που ζηλεύουν το νέο παιχνίδι του Αφέντη. Ναι ναι, όπως φαντάζεσαι κάπως έτσι κυλάει το δεύτερο μέρος αυτής της ιστορίας, από την οποία μια Αγγλίδα νοικοκυρά κατάφερε να γίνει πλούσια.

Ε, στο τρίτο έρχεται και μας αποτελειώνει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο. Αφού έχεις φάει δυο απανωτές φόλες και οι σαδομαζοχιστικές σκηνές τελικά καταλήγουν σε ροζ μπομπονί, σκέφτεσαι ότι αυτός σαν καλός Dominant, θα τη σακατέψει στο ξύλο, θα τη μυήσει στην τέχνη του S&M και θα γίνουν ένα ξεχωριστό και πολύ προχώ ζευγάρι, που θα κρεμιέται από τα ταβάνια με γάντζους. Ε, εκεί βγαίνει το σύνδρομο της Μητέρας Τερέζας στη συγγραφέα (επομένως και στην πρωταγωνίστρια) και (spoiler alert) με στροφή 180 μοιρών, ο σαδιστής Γκρέι (εγγονός της Καίτης Γκρέι;;;) γίνεται αρνάκι, παντρεύεται, του κάνει και δυο κουτσούβελα και ζουν όπως στις διαφημίσεις των χυμών (και μετά φαντάζομαι πεθαίνουν από τη βαρεμάρα και το πολύ χρήμα). Τσάμπα η φαντασίωση αγαπητή αναγνώστρια. Ακόμη κι αυτός ο πλούσιος, γοητευτικός, βιτσιόζος Γκρέι καταλήγει σαν τον άνδρα σου.

(Γι’ αυτό κορίτσια συνεχίστε να διαβάζετε άρλεκιν. Τουλάχιστον εκεί κανείς δεν παντρεύεται, συναντιούνται 3 φορές μετρημένες στα άχυρα και μετά χωρίζουν οι δρόμοι τους. Ούτε βέρες, ούτε πάνες, ούτε καράφλες. Ο σέξι αγρότης, με τα γραμμωμένα μπράτσα και τον περήφανα φουσκωμένο ανδρισμό, παραμένει ως έχει).



READ MORE - Το άρλεκιν του 2012

Happy mother's day

Κυριακή 13 Μαΐου 2012


Σε ευχαριστώ για όλα!!!

READ MORE - Happy mother's day

Μια ευχή

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011


Άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της. Όμορφη/άσχημη, καλή/κακή. Διαφορετική για τον καθένα μας. Γεμάτη αλλαγές για όλους. Πέρα από την υγεία, που εύχομαι όλοι μας να έχουμε για να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε όλα τα εμπόδια, θα κάνω άλλη μια ευχή φέτος.

Να πραγματοποιηθούν όλα όσα θα συμβάλλουν στο να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι!

Χρόνια Πολλά!

 
READ MORE - Μια ευχή

Liakopoulos is back!

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011


Εκεί που έχεις βαρεθεί να ακούς στην τηλεόραση για οικονομική κρίση, 6η δόση, μνημόνια, κυβερνήσεις, τραπεζίτες κλπ. κλπ. σε ένα ζάπινγκ, τυχαία πέφτεις πάνω στον Λιακόπουλο. Μα τι ανέλπιστη χαρά! Που είχες χαθείς εσύ βρε αγόρι; Μα να μην ακούμε τόσο καιρό τι γίνεται με τα Νεφελίμ και τα Ελοχίμ; Να μην ηχεί μέσα στο σπίτι το γνωστό «…2310521010»;
Άργησε αλλά, έβγαλε 3 (!) νέα βιβλία και τα προμοτάρει κιόλας με ψαρωτικές ερωτήσεις τύπου «Ποια είναι η μητρική εταιρία ή αλλιώς η
Mother Co.» που αφήνουν κόκκαλο τη γιαγιά και τον παππού και σε βάζουν στο τρυπάκι να απαντήσεις κάπως έτσι…

Λιακό: Πότε θα δράσει ο Ελ Έλιον;
Σκέψη: Ποιος είναι ο Ελ Έλιον καλέ μου;

Λιακό: Ποιο είναι το πρώτο και ποιο το δεύτερο θηρίο;
Σκέψη: Για τον ράπερ λέει; Χρυσέ μου, ο ίδιος άνθρωπος είναι απλά αδυνάτησε. Δν τον γνώρισες ε; Κι εγώ το ίδιο έπαθα!

Λιακό: Ποιο το μυστικό των αριθμών 7, 144,666;
Σκέψη: Μήπως δίνει τίποτα αριθμούς στο τζόκερ στα μουλωχτά;

Λιακό: Ποιος ο ιππέας του λευκού ίππου;
Σκέψη: Ο λευκός ιππότης! (σ.σ. μόλις έπεσε -2 βαθμούς η θερμοκρασία δωματίου)

Λιακό: Τι θα γίνει στο Βορρά;
Σκέψη: Πες μου ότι θα πάρει ο ΠΑΟΚ πρωτάθλημα;;; (Μπαααααα ούτε ο Γερο-Παϊσιος δεν το έχει προβλέψει αυτό)

Λιακό: Ποιον στηρίζει η Λίλιθ Λαμασθου;
Σκέψη: Με τέτοιο όνομα μόνο τον Χορταρέα θα μπορούσε να στηρίξει!

Λιακό: Ποιος θα ανοίξει τις πύλες στο 5ο σάλπισμα;
Σκέψη: Πάντως όχι η Ελίνα Κωνσταντοπούλου, που στο πρώτο χτύπημα σβήνει τα φώτα, δεύτερο χτύπημα είναι στην πόρτα, στο τρίτο χτύπημα η πόρτα ανοίγει… μην περιμένεις, έχει φύγει!

Υ.Γ. 1. Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω τον άνθρωπο που αγοράζει τα βιβλία του.
Υ.Γ.2. Κι εγώ που γράφω κείμενο για τα βιβλία του Λιακόπουλου, καταλαβαίνεις φίλε αναγνώστη, ότι δεν είμαι και πολύ καλά…!



READ MORE - Liakopoulos is back!

Να 'τος, να 'τος ο...

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011



Σήμερα ανακαλύψαμε ποιος έγραφε τις ομιλίες του Παπανδρέου junior, όλο αυτό τον καιρό. Από εκεί και πέρα, διαφορά μηδέν (εντάξει, δεν μιλάμε για τα σαρδάμ και την ηλιθιότητα στο βλέμμα του Γιωργάκη). Άλλος ένας (Παπαδήμος) ανέβηκε στο βήμα και ανακοίνωσε ότι θα μας γ@μήσει χωρίς έλεος. Με τις υγείες μας!

Υ.Γ. Μην σας μπερδεύουν τα χειροκροτήματα από "κάτω". Οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες σε αυτό που κάνουν.

READ MORE - Να 'τος, να 'τος ο...

Η παγίδα της συγκυβέρνησης

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011


Το σαββατοκύριακο (5/6-11-2011) που μας πέρασε, με τη βοήθεια των καναλιών, είδαμε τι πραγματικά σημαίνει «θέατρο του παραλόγου». Ένας πρωθυπουργός, από το πουθενά, ανακοινώνει δημοψήφισμα, με δική του πρωτοβουλία (;) και σείεται η Ευρώπη. Χρονικά, ακολουθεί το ραντεβού στις Κάννες, η επίπληξη των Ευρωπαίων εταίρων μας για όσα ανακοινώνονται χωρίς την έγκρισή τους, η επιστροφή του πρωθυπουργού στην Ελλάδα, οι πιέσεις προς την αντιπολίτευση (Ν.Δ.) για «κυβέρνηση σωτηρίας», το δημοψήφισμα που δεν έγινε (ούτε πρόκειται) ποτέ, το ναι/όχι του Σαμαρά και τελικώς, οι συζητήσεις υπό το άγρυπνο (!) βλέμμα του Προέδρου της Δημοκρατίας για τα πρόσωπα μιας γιαλαντζί κυβέρνησης, που όμως θα έχει τη δυνατότητα να υπογράφει νέα μέτρα και νέες συμβάσεις, έως ότου φτάσουμε στις εκλογές του Φεβρουαρίου.

Το συμπέρασμα από όλα τα παραπάνω ένα: Καλύτερα δεν μπορούσαν να ευνοηθούν οι δανειστές! Τα πράγματα οδηγήθηκαν ακριβώς εκεί που επιθυμούσαν οι ίδιοι. Από τον Ιούλιο, επέμεναν να τονίζουν την ανάγκη για αλληλεγγύη και ψήφο εμπιστοσύνης από την αντιπολίτευση. Το χρέος, βλέπετε, θεωρείται απεχθές και το μνημόνιο, οι συμβάσεις και όσα έχουν υπογράψει, αντισυνταγματικά. Έτσι, φτάσαμε στο σημείο της συνεργασίας ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, όπου θα εξασφαλιστούν οι 180+ ψήφοι του «υπερ-κειμένου» που θα έρθει στη Βουλή και θα νομιμοποιεί όλα τα προηγούμενα.

Από εκεί και πέρα, δεν γνωρίζω αν οποιαδήποτε κυβέρνηση ακολουθήσει μετά τις εκλογές θα έχει το δικαίωμα να αμφισβητήσει τη συνταγματικότητα των συμβάσεων (αν και με αυτά που διαβάζουμε στο Κουτί της Πανδώρας http://www.koutipandoras.gr/?p=11347 πολύ αμφιβάλλω). Αυτός είναι και ο λόγος της διήμερης αναταραχής που επικράτησε στο άκουσμα του δημοψηφίσματος και των πιθανών εκλογών πριν τις... τελευταίες υπογραφές.

Το ΠΑΣΟΚ θεωρείται ήδη «καμένο χαρτί». Ο Τιτανικός του βυθίζεται και το θέμα είναι ποιους παίρνει μαζί. Οι επιλογές του κ. Σαμαρά, δύο. Είτε θα τους ακολουθήσει στον πάτο, βάζοντας την υπογραφή του στη συνεργασία και σε όσα ακολουθήσουν, είτε θα διαφωνήσει, θα κάνει ένα βήμα πίσω για να διαφυλάξει την κυριαρχία του κόμματος του στις επερχόμενες εκλογές (που τόσο λαχταρά!).

Αυτά τα λίγα, για όσους συνεχίζουν να μιλούν για φώτα και τούνελ…

(Υ.Γ. Το μεγαλύτερο ερώτημα μου είναι το εξής: Αξίζει να παλεύουν οι μισές χώρες για τη διάσωση του ευρώ, ενώ οι άλλες (ισχυρές) μισές σχεδιάζουν μέχρι και Plan B για ενδεχόμενη διάλυση της Ευρωζώνης;;;)



READ MORE - Η παγίδα της συγκυβέρνησης