Λύγισαν στο τέλος...

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010



Σε κακό χρονικό σημείο ήρθε η πρώτη ήττα για την Εθνική Νέων, η οποία ηττήθηκε με 66-73 από την Γαλλία, στον τελικό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, που διεξήχθει στην Κροατία και δεν κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο για δεύτερη σερί χρονιά. Ωστόσο οι Νέοι μας κατάφεραν να προσθέσουν το αργυρό μετάλλιο στις επιτυχίες τους (μένοντας αήττητοι για 8 σερί παιχνίδια) και σαφώς το μέλλον τους ανήκει!

Η ομάδα του Κώστα Μίσσα είχε να αντιμετωπίσει, εκτός από την ευστοχία της Γαλλίας από τα 6,25 και τον κακό της εαυτό, ο οποίος εμφανίστηκε στην πρώτη περίοδο και επέτρεψε στους τρικολόρ να σημειώσουν 20 αναπάντητους πόντους. Η διαφορά έφτασε ακόμη και στο +22, γεγονός που αποτέλεσε και καθοριστικό παράγοντα για την εξέλιξη του παιχνιδιού.

Το ίδιο σκηνικό συνεχίστηκε και στη δεύτερη περίοδο, με τους Γάλλους να σουτάρουν τρίποντα ασταμάτητα και τα περισσότερα να βρίσκουν τον στόχο τους. Ο Νίκος Παππάς με έξι σερί προσωπικούς πόντους έβγαλε την ελληνική ομάδα στην αντεπίθεση, αλλά αυτή διακόπηκε γρήγορα, καθώς οι Γάλλοι, για άλλη μια φόρά, διαδοχικά τρίποντα εκτόξευσε τη διαφορά στους 22 (14-36).

Στην επανάληψη, η Εθνική είχε αρκετά δυσκολο έργο καθώς με ένα 8% στα τρίποντα κλήθηκε να ανατρέψει μια διαφορά 17 πόντων (39-56). Οι Νέοι δεν το έβαλαν εύκολα κάτω και προσπάθησαν να πιέσουν τον αντίπαλο ώστε να υποπέσει σε λάθη. Αυτό έγινε εν μέρει, οι Γάλλοι υπέπεσαν σε απανωτά φάουλ και η διαφορά καγτέβηκε αρχικά στους +10 (50-60), για να μειωθεί στη συνέχεια ακόμη περισσότερο (58-63), ελπίζωντας πως θα υπάρξει ανατροπή. Όμως ΜVP της βραδιάς και δήμιος της Εθνικής μας, με τρίποντο 1 λεπτό πριν το τέλος, σφράγισε την νίκη με 62-73 και χάρισε στην ομάδα του το χρυσό! 

*Μεγάλη διάκριση για το Εθνικό μας συγκρότημα αποτέλεσε η επιλογή του Κώστα Παπανικολάου και του Νίκου Παππά στην καλύτερη πεντάδα της διοργάνωσης.

Δεκάλεπτα: 6-19, 22-41, 39-56, 62-73.

Ελλάδα: Κατσίβελης, Γεωργάκης, Μάντζαρης 12, Παπανικολάου10 (5 λάθη), Σλούκας 4 (6 ριμπ., 6 λάθη), Γιάνκοβιτς 3, Παππάς 22 (4 κλεψ.), Κασελάκης4, Σαρικόπουλος 7 (δεν έπαιξαν Μούρτος, Καραθανάσης, Παπαντωνίου).

Γαλλία: Ρουσέλ 6, Αμπουντού 5, Αλμπισί 20, Κουρμπί 2, Λακόμπ 14, Λανγκ6, Τάνγκε 5, Γκαβρίλοβιτς, Λεονάρ 6, Ραμασαμί, Πρένομ 4, Καντολό 5.

READ MORE - Λύγισαν στο τέλος...

Αήττητοι προς το... χρυσό!

Κυριακή 18 Ιουλίου 2010


Με συνήθη ύποπτο τον Νίκο Παππά (23 πόντους και 8 ριμπάουντ), η Εθνική Εφήβων έκανε το 8-0 μετά από την επικράτηση με  71-56 επί της οικοδέσποινας Κροατίας και ετοιμάζεται να τα δώσει όλα για όλα στον τελικό, του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Το πρώτο δεκάλεπτο της Εθνικής Νέων ήταν νωθρό και θύμιζε πολύ το αντίστοιχο ξεκίνημα απέναντι στους Ρώσους. Οι Κροάτες το εκμεταλλεύτηκαν φυσικά αυτό το γεγονός και κατάφεραν να προηγηθούν με 11-7 στο πρώτο πεντάλεπτο της αναμέτρησης για να τελειώσει το πρώτο δεκάλεπτο με τους «οικοδεσπότες» να προηγούνται 19-16.

Η συνέχεια δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ανάλογη, καθώς το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα πάτησε γκάζι και δεν άφησε τίποτα όρθιο στο πέρασμά του. Με καταπληκτική άμυνα και εξαιρετικό ρυθμό από τον Νίκο Παππά στην επίθεση, η Εθνική με ένα επιμέρους σκορ 12-2 έκανε το 28-21.

Έξι λεπτά πριν τη λήξη της τρίτης περιόδου, η διαφορά είχε φτάσει στους 9 πόντους (42-33), όμως οι Κροάτες μετά απο λάθος του Παπανικολάου και χαμένο τρίποντο του Κασελάκη κατάφεραν να πλησιάσουν στους +7. Αυτό όμως δεν ανησύχησε την Εθνική Ελλάδος, καθώς διατηρούσε σταθερά το προβάδισμα.

Το τέταρτο δεκάλεπτο άνηκε ολοκληρωτικά στο εθνικό μας συγκρότημα. Η διαφορά ανέβηκε πάνω από τους δέκα πόντους, ύστερα απο τρίποντο του Νίκου Παππά και από εκείνη τη στιγμή δεν έπεσε παρακάτω, με το τελικό 71-56 να αντικατοπτρίζει τις δυνατότητες και το ταλέντο των παιδιών του Κώστα Μίσσα.

Έχοντας πλέον μπροστά στα μάτια τους το Ευρωπαϊκό τρόπαιο, η ομάδα των Νέων καλέιται να αντιμετωπίσει τη Γαλλία στον αυριανό τελικό (22:15) ώρα Ελλάδος.

Δεκάλεπτα: 16-19, 32-27, 53-44, 71-56

Εθνική Ελλάδος (Μίσσας): Γεωργάκης 2, Β. Μάντζαρης 11, Παπανικολάου 14, Σλούκας 7, Γιάνκοβιτς, Παππάς 23, Κασελάκης 5, Σαρικόπουλος 8.

Κροατία: Ντοσέν 2, Ραντόσεβιτς 6, Μπιλίνοβατς 5, Ντέλας 13, Ράμλιακ 6, Πρόστραν 5, Μπατούρ 11, Πλάνινιτς 4, Μπούτορατς 2, Ζούμπτσιτς 2.

FIBATV.com | FIBA Europe | FIBA Europe Video | Semi Final - Greece v Croatia (U20 European Championship)
READ MORE - Αήττητοι προς το... χρυσό!

Μπιέλιτσα... προ των πυλών (;)

Σάββατο 17 Ιουλίου 2010


Την τρίτη ουσιαστική μεταγραφή της ετοιμάζεται να κάνει η ΚΑΕ Ολυμπιακός, καθώς οι διαπραγματεύσεις για την απόκτηση του Σέρβου φόργουορντ, Νεμάνια Μπιέλιτσα, φαίνεται πως θα έχουν αίσια κατάληξη.

Ο 22χρονος φόργουορντ της Μπενετόν, αποτελεί τον διακαή πόθο του Ντούσαν Ίβκοβιτς, ο οποίος από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού, έχει προσθέσει τον ταλαντούχο Σέρβο στην κορυφή της λίστας των μεταγραφών.

Η ομάδα του Πειραιά συνεχίζει να διαπραγματεύεται με τον ιταλικό σύλλογο, ώστε να βρεθεί μια λύση, καθώς η πρόταση ανταλλαγής του Ζόραν Έρτσεγκ με τον Μπιέλιτσα απορρίφθηκε από την Μπενετόν λόγω υψηλού συμβολαίου του πρώτου. Η επιθυμία για τον παίκτη είναι τόσο έντονη, που οι «Πειραιώτες» σκέφτονται ακόμη και την προοπτική του δανεισμού. Οι «ερυθρόλευκοι» θέλουν να προσφέρουν συμβόλαιο διάρκειας τριών ετών στον παίκτη, γεγονός που αποδεικνύει  το πόσο πιστεύουν στο ταλέντο του Σέρβου.

Αναφορικά με τα αθλητικά του προσόντα, παρόλο που έχει ύψος 2.09 και η κανονική του θέση είναι στο «4», ο Μπιέλιτσα έχει την ικανότητα να παίζει και σαν 3άρι. Αυτό όμως που τον ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι διαθέτει χαρακτηριστικά πόιντ γκαρντ σε συνδυασμό με τις αρετές ενός φόργουορντ. Έτσι, έχει τη δυνατότητα να χειρίζεται καλά την μπάλα στο κατέβασμα, να έχει καλή αντίληψη του χώρου, να βγάζει εξαιρετικές ασίστ και παράλληλα να υπερτερεί κάτω από την ρακέτα και κυρίως στον τομέα των ριμπάουντ.

Τα παραπάνω στοιχεία συμβάλουν σημαντικά στο επιθετικό κομμάτι της ομάδας, καθώς με έναν point forward στο παρκέ, οι περιφερειακοί ελευθερώνονται και έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν φάσεις πριν πάρουν την μπάλα στα χέρια τους. Για του λόγου το αληθές, κατά τη διάρκεια του Eurocup, την περίοδο 2008-2009,
 όταν ο Νεμάνια Μπιέλιτσα έπαιζε για λογαριασμό του Ερυθρού Αστέρα, είχε επισημανθεί για το εξωτερικό του σουτ.
  
Να υπενθυμίσουμε ότι η Μπενετόν Τρεβίζο, απέκτησε μόλις πέρσι τα δικαιώματα του 22χρονου παίκτη από τον Ερυθρό Αστέρα και φέτος έγινε ντράφτ από τους Ουίζαρντς. Εκείνοι με τη σειρά τους παραχώρησαν τα δικαιώματα στους Τίμπεργουλβς κι έτσι ο παίκτης θα πρέπει να αποφασίσει μέχρι τις 20 Ιουλίου, αν θα πάει να παίξει στο ΝΒΑ.


Δείτε τον παίκτη εν δράσει, με την Εθνική Σερβίας:


READ MORE - Μπιέλιτσα... προ των πυλών (;)

Παραλήρημα Vol. 2

Τρίτη 4 Μαΐου 2010


Διαβάζεις, ακούς, ενημερώνεσαι καθημερινά για την οικονομική κατάσταση της χώρας και απελπίζεσαι. Παρακολουθείς στο καπάκι και τις δηλώσεις απο τον Γιωργάκη και τους παρατρεχάμενους του κι εκεί είναι που παρακαλάς να έρθει πιο γρήγορα η καταστροφή του κόσμου. Αρχίζεις και σιχτιρίζεις τους Μάγια που δεν σταμάτησαν το ημερολόγιο τους στο 2011 (!)


Δεν το βάζεις όμως  κάτω. Ψάχνεις σε όλα τα κανάλια να βρεις μια ελπίδα, να πιαστείς απο κάπου. Αναζητάς μανιωδώς τον Λιακόπουλο. Δε μπορεί, όλο και κάποια πληροφορία θα έχει να μας δώσει απο τον Γερο – Παïσιο. Σαν χθες θυμάσαι να φωνάζει όπως τα αδέρφια Γεωργιάδη, γεμάτος δικαίωση, για τα όσα έχει γράψει στα βιβλία του.  Χάθηκε κι αυτός. Τουλάχιστον ας έβγαινε να μας πει οτι η Μέρκελ είναι Βριλ. Οτι το Ν στο ΔΝΤ έχει 100% σχέση με τους Νεφελίμ και μόνο σκοπό έχουν να φάνε τους κόπους μας (γιατί το συνηθίζουν άλλωστε). Να μας λύσει την απορία βρε αδερφέ, γιατί ο δικός μας ο πρωθυπουργός δεν άφησε την κόκκινη αρκούδα να ξυπνήσει? Να επιβεβαιώσει έστω, οτι αυτοί που κυβερνούν τόσα χρόνια την Ελλάδα είναι αποτυχημένες διασταυρώσεις Ελοχίμ και Νεφελίμ. Να μας απαντήσει (εκτός απο το «ποιός μας έδωσε τη γνώση για την πυρηνική φυσική») ποιός μας έδωσε απλόχερα τόση μαλακία και γιατί είναι το μοναδικό αγαθό που διαχειριζόμαστε άψογα?

Και στο τέλος να μας καθησυχάσει λέγοντας οτι η ΕΛ-λάδα θα γίνει πάλι πρώτη όταν στο τιμόνι της βρεθεί κάποιος που το όνομά του θα αρχίζει απο ΕΛ (τίποτα δεν είναι τυχαίο...) και θα είναι και παχουλός ώστε να συμβολίζει την ευμάρεια!

    Περασμένα (τηλεοπτικά) μεγαλεία! Τουλάχιστον βγες άνθρωπε να δώσεις κανένα κωνσταντινάτο δώρο. Σε χαλεπούς καιρούς ζούμε...
READ MORE - Παραλήρημα Vol. 2

Παραλήρημα

Πέμπτη 29 Απριλίου 2010


«Ταξιδεύοντας εγώ από πρωτεύουσα σε πρωτεύουσα, από σύσκεψη σε σύσκεψη, συνάντηση σε συνάντηση, διαπραγμάτευση σε διαπραγμάτευση, πολλές φορές ένιωσα αυτό που λένε, τη μοναξιά της εξουσίας…»  - Γ. Παπανδρέου (ο τζούνιορ)

Αυθόρμητη κατάθεση ψυχής από έναν ισχυρό άνδρα. Λόγια που συγκλονίζουν. Έτσι αυθόρμητα σκέφτηκα κι εγώ χθες το βράδυ και είπα να προσευχηθώ ακόμα και στο Θεό και να τον ευχαριστήσω που δεν είμαι εγώ Πρωθυπουργός (ή κάποια με εξουσία).
Αρχικά γέλασα. Μετά όμως αναλογίστηκα πόσο δίκιο έχει αυτός ο άνθρωπος (αυτός). Πόσο τυχερή είμαι που δεν θα πω ούτε καλημέρα στον 14ο ή στον 13ο μισθό (δεν είχα ποτέ ιδιαίτερες βλέψεις να μπω στο δημόσιο αλλά κάπως πρέπει να ταυτιστώ με όλους τους τομείς). Τα λεφτά άλλωστε δεν φέρνουν την ευτυχία (βέβαια φέρνουν την επιβίωση εδώ που φτάσαμε αλλά δεν είναι της παρούσης). Πόσο τυχερή είμαι που θα ζήσω τη στιγμή όπου θα μειωθούν τα επιδόματα, θα αυξηθούν οι φόροι, οι ομαδικές απολύσεις θα γίνουν της μόδα (καθώς είναι αρκετά μπανάλ να φεύγει μόνο το 2% από τις επιχειρήσεις) και γενικά δεν θα έχεις και κανένα δικαίωμα να παραπονεθείς για όλα αυτά. Δεν θα σε ακούσει κανείς. Στο μόνο που θα μπορείς να διαμαρτυρηθείς θα είναι ο/η άντρας/γυναίκα σου κι αυτό αν είσαι τυχερός και έχεις βρει κάποιον/α πριν τα 50 σου, που θα έχεις αποφασίσεις να αφήσεις την πατρική στέγη και να πάρεις τη ζωή στα χέρια σου…
Στο θέμα μας όμως. Γενικά η τύχη μου χτύπησε την πόρτα. Και την ευχαριστώ που το έκανε. Τι να την κάνω την εξουσία? Να έχω να κουβαλάω και τη μοναξιά της σαν τσαντάκι? Δεν λέει καθόλου… 





Εικόνα: la-decadance.deviantart.com
READ MORE - Παραλήρημα

Επόμενος σταθμός...

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010


Σταθμός "Πτυχίο": Η δημιουργία του ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2005, με στόχο να αποτελέσει τη βάση για την κατασκευή των μετέπειτα σταθμών.



Περιλάμβανε: Πολλές ώρες στους δρόμους, αμέτρητες εργασίες, νέα πρόσωπα, φιλίες, πρωινό ξύπνημα (έλα τώρα ποιόν κοροϊδεύεις...), εξεταστικές με καύσωνα, σκονάκια (που δεν κατάφερα να κάνω ποτέ...), μαθήματα που τα πέρναγες μόνο αν τα είχες δώσει απο 3 φορές και πάνω, μαθήματα χωρίς ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, παρουσιάσεις εργασιών, εκατοντάδες powerpoint, αυτοσχεδιασμοί (σε εργασίες, παρουσιάσεις και εξεταστικές) και πολλές μα πολλές (αμέτρητες μιλάμε) θερμίδες απο τα Palmie Bistro που άνετα θα μπορούσε, τωρα που το σκέφτομαι, να γίνει χορηγός της μεγάλης αυτής προσπάθειας.



Η ολοκλήρωση του σταθμού είχε οριστεί για το Σεπτέμβριο του 2009, όμως λόγω έλλειψης υλικών (έλειπε κυρίως ο αυτοσχεδιασμός καθώς τίποτα άλλο δεν ήταν ικανό να συμβάλει στην επίτευξη του έργου), πήρε παράταση 5 μηνών.



Το τέλος όμως του έργου έφτασε, ο σταθμός τέθηκε σε εφαρμογή (το αν είναι πετυχημένος θα φανεί απο την λειτουργία σε σχέση με τους υπόλοιπους σταθμούς) και το ερώτημα πλέον είναι:



Ποιός είναι ο επόμενος σταθμός...?
READ MORE - Επόμενος σταθμός...